Penkios didžiausios artėjančio „Formulės-1“ sezono intrigos

„Formulės-1“ sezono startui buvo pasiruošta dar kovo viduryje, kai visos komandos su savo technika vyko į Australiją. Deja, bet prieš pat pirmąją šių metų laisvąją treniruotę buvo paskelbta, kad etapas Australijoje neįvyks dėl koronaviruso pandemijos. Nuo to laiko neįvyko dar nė vienerios lenktynės ir jau tapo aišku, kad šiais metais F-1 bolidai tikrai nevažiuos Australijos, Monako ir Olandijos trasose. Nepaisant to, neprarandama viltis, kad F-1 sezonas startuos liepos mėnesį lenktynėmis Austrijoje. Akivaizdu, kad sezonas bus trumpesnis, tačiau tai nereiškia, kad jame bus mažiau intrigų.

  1. Ar „Mercedes“ pratęs savo dominavimą?

Nuo 2014 metų čempionate dominuojanti „Mercedes“ komanda, panašu, nesiruošia užleisti savo pozicijų. „Sidabrinės strėlės“ išlaikė abu savo pilotus, nors ilgą laiką buvo spėliojama, kad Valtterį Bottą gali pakeisti Estebanas Oconas. Panašu, kad „Mercedes“ turi puikų receptą: nesustabdomą Lewisą Hamiltoną bei visuomet greitą, tačiau komandai nuolankų V. Bottą. Tikėtina, kad „Mercedes“ ir vėl bus greičiausia komanda rikiuotėje, tačiau mažesnis lenktynių skaičius reikš, kad klaidos kaina bus kur kas didesnė. Galbūt tuo ir sugebės pasinaudoti varžovai.

  1. Paskutinis S. Vettelio sezonas su „Ferrari“

Nors pastaruoju metu F-1 lenktynės nevyko, įvykių šio sporto pasaulyje netrūko. Bene didžiausia sensacija tapo tai, kad Sebastianas Vettelis po 2020 metų sezono nutrauks savo bendradarbiavimą su „Ferrari“, o jo vietą užims Carlosas Sainzas. Tiesa, dar nėra aišku, kur pasuks keturiskart pasaulio čempiono karjera, tačiau lažybų ir kazino žaidimų Lietuvoje mėgėjai spėja, kad vokietis galėtų susitarti su „Mercedes“, kur, galbūt, sudarytų nesustabdomą duetą su L. Hamiltonu. Lieka klausimas, kaip S. Vettelis atrodys paskutinį savo sezoną „Ferrari“ gretose. Tikėtina, kad vokietis norės bent jau įrodyti savo pranašumą prieš kur kas jaunesnį komandos draugą Charlesą Leclercą.

  1. „Racing Point“ pajėgumas

Nors šio sezono bolidų pajėgumą kol kas galime vertinti tik pagal žiemos bandymus Barselonoje, panašu, kad didžiausiu sezono atradimu gali tapti „Racing Point“ komanda. Pernai septintąją vietą konstruktorių įskaitoje užėmusi ekipa šiemet pristatė bolidą, kuris velniškai panašus į praėjusių metų „Mercedes“. Atrodo, kad rožinis bolidas ne tik atrodo įdomiai, bet yra ir labai greitas. „Racing Point“ pasirodymas žiemos bandymų metu buvo puikus, o komandos vadovai jau pradėjo kalbėti apie kovą dėl ketvirtosios vietos čempionate.

  1. Kas mes iššūkį L. Hamiltonui?

Akivaizdu, kad geriausias sąlygas pasipriešinti šešiskart pasaulio čempionui turi Valtteri Bottas, pilotuojantis identišką bolidą. Negalima sakyti, kad suomis yra lėtas, tačiau jam dažnai pritrūksta stabilumo, ypač sezono pradžioje. Jei V. Bottas sezoną sugebėtų pradėti stabiliai ir sėkmingai, tuomet daugiau spaudimo pajaustų ir pats L. Hamiltonas, o dėlto būtų įdomiau ir šio sporto fanams. Panašu, kad netolimoje ateityje britą nukarūnuoti gali jaunieji Maxas Verstappenas ir Charlesas Leclercas. Jei reikėtų spėti, šį sezoną rimtesnį iššūkį pasaulio čempionui galėtų mesti „Red Bull“ atstovas, kadangi bent jau žiemos bandymų metu atrodė, kad „Ferrari“ stokoja greičio.

  1. Sezono likimas

Galime daug spekuliuoti apie laukiančias intrigas, tačiau visų pirma reikia sulaukti, ar situacija pasaulyje leis pradėti sezoną. Akivaizdu, kad pastaruoju metu situacija gerėja, tačiau reikia nepamiršti, kad F-1 yra tarptautinis sportas, o komandos keliauja iš vieno pasaulio krašto į kitą. Belieka tikėtis, kad situacija kardinaliai nepablogės ir jau liepos mėnesį išgirsime F-1 bolidų variklius lenktynėse.

(Komentarai rašomi puslapio svečių Intensedebate platformoje. Įžeidžiančius ir draudžiamus komentarus periodiškai šaliname. Praneškite raportais apie pažeidimus, pašalinsime per 7d.)
Related Posts